På bilden står min svärfar och far och byter däck. Min pappa fick nämligen ett allt annat än fint välkommnande när han anlände till Tjörn. Han körde lite för rakt fram i en rondell och bilen reagerade med en dubbelpunka. Nu är solen framme och dagen kan bara bli bättre.
All right… I’m back in the fucking game: Phnom Penh state of mind Back in
Cambodia just for about a month… Then a week in Hong Kong and also Tokyo…
If you ...
1 day ago
2 comments:
Stackars Anders!
Hälsa honom från Andreas Creutz!
Andreas, har nu hälsat. På måndag lagas bilen (om du du vill ha ointressant information I mean)
Post a Comment