All right… I’m back in the fucking game: Phnom Penh state of mind Back in
Cambodia just for about a month… Then a week in Hong Kong and also Tokyo…
If you ...
17 hours ago

På kvällstidningar är det väldigt viktigt med "närvarobyline" på reporter och fotograf, ett foto som visar att man varit på plats. Det är inte alltid det finns folk i närheten som kan ta den bilden åt en, som till exempel när vi var i Alaska i förra veckan.
