English (Google Translate)

Friday, January 20, 2012

Bilderna till Årets Bild

Det är ju kanonkul att bli nominerad i Årets Bild, responsen jag fått på Facebook är ju helt otrolig! Mer "likes" än när yngsta dottern föddes i september. Jag antar att det är enklare att göra barn än att bli nominerad i Årets Bild..

Många har frågat vilka bilder jag skickat in och i vilka kategorier. Faktum är att jag skickade in väldigt få bilder. Nio stycken sammanlagt. Ett bildreportage: "10 år efter 9/11". Från det reportaget skickade jag också in enstaka bilder till andra kategorier. Utöver det skickade jag två bilder till porträttklassen och slutligen en vardagsbild.

Nästan alla bilder har varit publicerade på bloggen tidigare. Du hittar dom här, här, här, här, här, här och här.

2 comments:

Photos_By_Niklas said...

Riktigt bra samling bilder.
En sång för dom ensamma ock Inked är mina favoriter...
kommer nog gå bra för dig... :-)

Pontus Höök said...

Ska bli väldigt kul faktiskt!