English (Google Translate)

Sunday, March 27, 2011

Staring into a wall

4 comments:

Berit said...

Jag älskar att frossa i spännande och vackra bilder! I din blogg har jag hittat ytterligare en guldgruva. Har sparat din blogg bland favoriterna och kommer att titta in här igen.

Pontus Höök said...

Vad kul Berit! I feel the pressure ;)

Unknown said...

Jag blir mer och mer intresserad av tekniken bakom dina bilder, i synnerhet på de svartvita. Du har ju redan nämnt hur du behandlar bilderna till svartvitt, men inte Exif-datan på bilderna. Vilken lins, slutartid, iso, bländare och kanske brännvidden. Det kanske är något man som fotograf inte vill dela, men trots allt något jag är nyfiken på :) Så fråga kan man ju göra.

Kan tänka mig att du använder mest primelinser? Då är ju brännvidden onödig vill säga.

Ha det gott!

Pontus Höök said...

Joakim, jag trodde Exif-datan fanns kvar om jag ska vara ärlig. Kanske kan jag skriva denna info under bilderna på bloggen. Jag får fundera ut nåt.