English (Google Translate)

Tuesday, June 22, 2010

Georgio of Kalmar

10 comments:

Photos_By_Niklas said...

Vilket porträtt
kanon fint

vad beträffar kalmar så ska jag kanske flytta dit...

lite onödigt vetande

Pontus Höök said...

Kalmar vill påmminna mig är rätt fint va?

Photos_By_Niklas said...

ja det är det. men det är ett riktigt blåshål, blåser från alla håll hela tiden :-D

Linnea said...

Kalmar är fint, som alla kuststäder på sommaren. Själv föredrar jag Växjö! ;-)

Jag älskar dina porträtt, och dina kontraster. Underbart.

Ska bli underbart att åka till NYC snart igen.

Pontus Höök said...

Tack Linnea, det var snälla ord! När åker du till NYC igen?

Linnea said...

Vi bokade resa häromdagen, 19-26 augusti så vi har gott om tid att planera! =) Vi ska bo i Soho och jag har noll koll på det området! Några tips - på muséem, gallerier eller liknande på Manhattan?

Pontus Höök said...

Linnea, jag känner mig lite distanserad från allt som måste ses i NYC hehe. Kanske för att jag lever mitt i det. Soho känns som ett bra val att bo i. Då har du nära till både Tribeca och West Village som råkar vara mina favoritområden.

Linnea said...

Jag förstår det!
Men personligen känner inte jag av några måsten, jag letar snarare guldkorn. Kanske att man känner så första gången man åker till en plats, att man måste göra vissa saker - denna gången vill jag bara njuta. =)

Mattias Johansson said...

Aha, en kalmarbo! Trevligt.
Pontus, ses vi i Perp i år?
Niklas, kul om du flyttar till Kalmar! Och du, det blåser väl aldrig här? För mig som är född på västkusten tycker jag det är vindstill här i Kalmar för det mesta.
Klart du skall flytta hit.

Pontus Höök said...

Mattias, ingen Perpignan i år. Men det kommer bli fler gånger i framtiden. Se nu till att blogga flitigt därifrån ;)