English (Google Translate)

Friday, January 15, 2010

Fototävlingar

Det blir nästan ett heltidsjobb att skicka in bilder till olika fototävlingar så här i början av året. Speciellt när det krånglar. "World Press Photo" förlängde sin deadline på grund av att det inte gick att ladda upp på deras website.

Trots detta så var det fortfarande problem när jag försökte tidigt på torsdagen. "Unknown Error" var meddelandet jag fick. Nu vet jag varför. För när jag framåt 22-tiden försökte igen, gick det som en dans. Jag gissar att det hjälpte att Europa "gått och lagt sig", så att servern inte var så belastad längre.

Nu har jag bara "Best of Photojournalism" kvar. Efter det håller jag tummarna.

3 comments:

Anonymous said...

Då ska jag hålla tummarna för dig oxå,lycka till kusinen!!
Kram Maria

1 said...

Jag är helt säker på att det kommer gå bra för dig. Jag håller mina tummar också!

Pontus Höök said...

Tack, nu är jag dessutom färdig. Känns bra.