Vi har idag så smått börjat hänga bilderna till Obama-utställningen. Utanför har Claes Blixt, en av eldsjälarna bakom "Gula Huset", svetsat en frihetsgudinna. Mycket ambitiöst tycker jag. Även om vi är eniga om att hans verk faktiskt är mer lik denna varelse från Monty Python.
All right… I’m back in the fucking game: Phnom Penh state of mind Back in
Cambodia just for about a month… Then a week in Hong Kong and also Tokyo…
If you ...
1 day ago
2 comments:
Den var ju.. american!
:)
Post a Comment