English (Google Translate)

Sunday, May 31, 2009

Wish me luck

Efter en månads väntan har jag fått tillbaka min mobiltelefon, en "Palm Treo 680", som varit inne på lagning. Eller ännu bättre jag fick faktiskt en ny telefon. Min gamla var lite sliten så det kändes ju som en extra bonus.

Fram tills att jag satte i mitt simkort vill säga. "Check Sim Card" stod det. Jag ringde genast till "Palm". Deras slutsats var att det var fel på den nya telefonen. Jag fick två valmöjligheter: Att få den reparerad, vilket skulle ta ytterligare en månad. Eller att dom skickar en ny, det skulle ta minst 2 veckor.

As if.

Det måste finnas en tredje valmöjlighet också. Kanske dyker den upp imorgon när jag stövlar in i deras butik i midtown och kräver en ny telefon. Wish me luck.

2 comments:

Anonymous said...

Håller tummarna..
/ Petra

Pontus Höök said...

Det blev en kompromiss. De lovade skicka en ny telefon via posten inom 5 dagar. Om man kan lita på det vill säga.