English (Google Translate)

Wednesday, April 29, 2009

Sofi's Mode

Under tisdagskvällen gjorde jag ett TV-inslag för Sofi's Mode på presentationen av H&M:s sommarkollektion gjord av toppdesignern Matthew Williamson Jag tror fasen inte jag varit mer nervös under ett uppdrag än på just detta. Troligen för att det är så mycker mer att tänka på än när man fotar stillbild.

I denna värld där alla klär sig till tänderna, höll jag verkligen upp ställningarna som nerklädd TV-fotograf visade det sig. På bilden som är hämtad ifrån reportern Sofi Fahrmans blogg så ser du mig "in action".

Jag hade faktiskt inte en aning om att jeansen satt på halv stång och att jag visade "halva" bakdelen. Fast man kan se det som att jag visade min ungdomliga sida, för i vissa kretsar är det tydligen ett mode. Inslaget i fråga hittar ni på bloggen inom en snar framtid.

2 comments:

Martin Doshe said...

Naaaäää duu,,,
in action är nog allt att ta i:)

in a moment, snarare!?!

Var ute på mitt första "betalande" uppdrag häromdagen mingel fotograferande, fick eventuellt ett nytt, får besked inom kort(inte bild, alltså samma som foto, men inte kort nu som motsatts till lång är du med?)
Krångligt det vart nu du,
inom en snar framtid, nu kan man nog skilja på kort, kort & kort va;)

ha de gött

M

Pontus Höök said...

Martin, you got me. Jag hänger inte riktigt med vad du skriver om.