English (Google Translate)

Monday, April 13, 2009

I väntans tecken

Måndagen gick i väntans tecken då jag hängde utanför en domstolsbyggnad downtown Manhattan. Inne i byggnaden påbörjades rättsprocessen mot den misstänkta "terrorsvensken" Oussama Kassir.

I fem timmar väntade jag och resultatet blev några bilder på byggnaden. Inte ett strålande resultat, men ganska väntat då människan i fråga inte vistades utanför domstolsbyggnaden. Det blev den andra bilden på en tegelbyggnad på kort tid för min del. För att få lite variation hoppas jag nästa gång på ett hus med träpanel.

3 comments:

Anonymous said...

Hej!
Intressant blogg.
Vill gärna komma i kontakt med dig Pontus.
Kan du möjligtvis mejla mig så jag får din mejl så kan vi ta allt där?

Orreliito__@hotmail.com är min mejl.
(Var vänlig ta bort den efter att du sett detta)

MVH

Axel said...

hehe. men vi fick betalt för att stå å snacka skit. kunde va värre...

Pontus Höök said...

Anonym, du kan kontakta mig genom min websida www.pontushook.com. Axel, det underlättade att ha någon (om än konkurrenten) att babbla med och framförallt någon att dra dåliga skämt för.