English (Google Translate)

Sunday, December 31, 2006

Spåtant

För 5 dagar sedan satt jag hemma hos Johan T och sade: "Jag känner på mig att Elin och Tiger Woods kommer att bli föräldrar snart" Mycket riktigt, några dagar senare kablades nyheten ut att de ska ska få en bebis till sommaren. Vad är jag, en spåtant? Oavsett, här har ni mina spådomar för 2007. Det var här ni läste det först:


* NY Rangers går till slutspel.

* En svensk musikartist som inte tas på stort allvar, slår igenom internationellt.

* En gammal klasskompis jag inte sett på många år dyker upp i New York.

* Sveriges Generalkonsul i NYC anammar networking i större utsträckning.

* Bjurre får ett pris.

* En bild har en avgörande betydelse för mig.

* Annelie kommer med en glädjande nyhet.

* Minst en nära vän till mig flyttar ifrån New York.

* En amerikansk presidentkandidat har en svensk koppling.

No comments: