Min far Anders Filip Höök fyller 70 år idag. Det tycker jag är en ståtlig ålder. Pappa reser bort på sin födelsedag. Det är tydligen så man gör i den åldern. Men undan kommer han inte! Pappa, tills vi ses önskar jag dig ett hjärtligt grattis på din alldeles speciella dag. You rule!
All right… I’m back in the fucking game: Phnom Penh state of mind Back in
Cambodia just for about a month… Then a week in Hong Kong and also Tokyo…
If you ...
2 days ago

5 comments:
Verkligen jättefin bild Pontus!
Ja tiden den går alldeles för fort - jag blir galen för det är ju inte bara våra päron som blir äldre. Även vi!!:((
Kram till dig och familjen//Agnetha
Hälsa och gratta!
Ja, hälsa och gratta!
Vackert porträtt :) Grattis till din pappa!
Pappa hälsar och tackar!
Post a Comment