English (Google Translate)

Thursday, September 03, 2009

Så kul har vi

Jetlagen spelade mig ett spratt idag när jag vaknade vid lunchtid, närmare bestämt kl 12.00(!). Kändes faktiskt som man sumpat hela dagen. Men på sätt och vis tog jag igen det genom att kolla fotoutställningarna resterande tid. Imponerade mest på mig gjorde bilderna som Brenda Ann Kenneally hade tagit i Troy, New York.

Imorgon fredag sätter jag klockan på 8.30 för att inte göra samma misstag som dagen innan. Men jag gör det också för att jag vill hinna med att gå till föredraget som Callie Shell håller klockan 10. Hon har tagit helt fantastiska bilder på Barack Obama under valrörelsen, så jag ser verkligen fram emot att höra hennes egna ord om hur det var att följa honom på så nära håll.

På bilden ovan ser du två fotografer (även om det ser ut som mer..): Mattias Johansson och Peter Claesson. Ni ser hur kul vi har det här i Perpignan va?

2 comments:

VeronikaP said...

Det där gjorde vi i korridoren utan för lärarrummet vid mellanstadiet på Tranängskolan ju... :-) Vilken flashback!

Pontus Höök said...

Nu när du skriver det så minns jag också att det gjordes. Jag är lika lättroad nu.