English (Google Translate)

Monday, September 03, 2012

Road trip: Sammanfattning


* Sammanlagt färdades vi 8610 kilometer på 14 dagar.

* Vi körde igenom 17 olika stater av vilka 5 var nya för mig.

* Snittkostnaden för hotellrum låg på $75 per natt.

* Totalt tog jag 74 Gb bilder på resan.

* Två valjobb såldes in och ett uppdragsjobb gjordes på vägen.

* Mobiloperatören T-mobiles nät funkade endast under halva tiden.

* I Wyoming fick jag resans enda fortkörningsbot. Kostnad $150.

* På hela resan åt jag en hamburgare. Det var på sista dagen.

* Tennessee hade billigast bensin. Kalifornien var dyrast.

* Bilen togs till verkstad en gång.

* Resekamraten postade alltid före mig på Instagram: thomasnoe.

* Efter resan var jag ett hål i bältet smalare.

2 comments:

Anonymous said...

25Hehehe rolig sammanställning. / Petra

Pontus Höök said...

Saknar redan den roadtrippen..