English (Google Translate)

Tuesday, July 31, 2012

Road trip

Den 10:e augusti beger jag mig tillsammans med en kompis ut på en road trip genom USA. På kartan ovan ser du hur den kommer se ut i stora drag. Resan innebär att jag besöker 5 stater som jag aldrig varit i förut. Närmare bestämt Arkansas, Kentucky, North Dakota, South Dakota och Idaho. Då har jag besökt 48 av USA's 50 stater. Kvar är Hawaii och New Mexico.

Varför jag gör resan beror på många saker. En av dom är att det är valtider och jag vill träffa amerikaner ute i landet och berätta just deras story. Förhoppningen är att det leder till bra bilder helt enkelt.

Om du som läser detta är intresserad av att köpa bilder, reportage eller multimedia kan du bara klicka på "contact" uppe i högra hörnet på bloggen och skicka ett mail.

En sak är iallafall säker. Det är att ni kan följa med på resan via bloggen, Instagram, Facebook och Twitter.

6 comments:

Christer Lönnroth said...

Kommer att följa trippen med spänning!

Magnus said...

Vilken spännande resa du ger dig ut på, en sån skulle ha varit kul att göra, jag kommer att följa den här vägtrippen var så säker.

Pontus Höök said...

Ska bli skitkul! :)

Creutz said...

Vilken grej! Wow!

Mattias Johansson said...

Coolt Pontus!! Säg att ni drar iväg i en fullsize 60-talare!!

Susanne said...

Låter spännande! :)

Kommer följa detta med stort intresse här och på Instagram!

Trevlig resa!