English (Google Translate)

Saturday, August 14, 2010

Svenska fruar i New York

På bilden ser du Janique Svedberg, Åsa Vesterlund, Madeleine Hult Elghanayan och Gunilla Persson. De är med i New York-versionen av "Hollywoodfruar" som ska börja sändas i Sverige i september.

Som första tidning träffade vi igår fruarna på Manhattans Upper East Side och fick en intervju. Föga överraskande så var det en samling av frispråkiga damer. Här kan du läsa intervjun och samtidigt få reda på vem som förväntas bli den "nya" Anna Anka.

5 comments:

Mallis in real life said...

Hollywoodfruar i all ära, men New Yorks hemmafruar är strået vassare. Den serien ska jag med glädje följa.

/Mallis

Pontus Höök said...

Mallis, förhoppningsvis kan man följa det på nätet, då kommer jag kolla in det också.

Susanne said...

Min första tanke var "det är ju de där svenska Hollywoodfruarna, är de på besök i NY"? Sen insåg jag att det var NYA fruar...de ser ju för 17 lika dana ut som de andra gjorde!

Ett unikt utseende verkar inte direkt efterfrågas i lyxhustru-genren, that´s for sure!

:-)

Pontus Höök said...

Susanne, vid första anblickens kan så tyckas. Men man märkte de olika personligheterna ganska omgående. Jag tyckte dessutom att alla var så trevliga att jag har svårt att tro att någon kommer bli den "nya" Anna Anka. But you never know.

Maj Franzén said...

Snälla rara.. är det ingen som kan cesurera denna före detta servitris i luften innan hon kommenterar om det politiska läget i USA eller i Sverige. Jag vrider mig så pinsamt jag tycker detta är. De andra verkar faktiskt riktigt roliga och jag ser fram emot vad som händer... men lilla luftis tar bara plats.
Sorry

Maj