English (Google Translate)

Thursday, May 13, 2010

Pittsburgh som vackrast

5 comments:

Hälsporren said...

Tjusigt. Mycket tjusigt. Får mig att tänka på Cohenbrödernas filmer. Om jag nu får vara så fräck...

Pontus Höök said...

Jag hoppas ironin gick igenom, för jag tycker Pittsburgh är en ganska ful stad. Men jag är inte den som är den, jag ska ge staden chansen att övertyga mig om motsatsen.

Hälsporren said...

Med risk för smörpåse modell gigantisk: Låt bli att ta så vackra bilder på Pittsburgh då om du vill få oss att förstå att du tycker att stan är ful. :-)

Jeanette McCabe said...

Hej Pontus, du kan inte ha rest runt sa mycket i Pittsburgh nar du var har. Downtown ar inte sa inspirerande kan jag fullt halla med om (det ser ut som fotot ar fran Westin Hotel) men det finns sa valdigt manga fina omraden och stallen att se det vackra i varan stad. De flesta jag moter som kommer till Pittsburgh for forsta gangen ar faktist forvanade hur vacker staden ar. Kanske nar du har vagarna forbi Pittsburgh nasta gang sa far jag ta och visa dig Pittsburgh fran en annan sida? Det var lange sedan jag laste din blog. Glad att jag kom ihag den igen... Jeanette...

Pontus Höök said...

Jeanette, jag håller med dig. Pittsburgh är inte så illa. Jag anspelar väl lite på fördomar där. Fick faktiskt ett riktigt gott intryck senast. Souths side gillade jag skarpt tex. Nästa gång ska jag åka upp till utsiktsplatsen där man ser hela downtown. För övrigt har du alldeles rätt, utsikten är ifrån Westin.