English (Google Translate)

Tuesday, August 18, 2009

Om du känner dig ensam i New York

5 comments:

Photos_By_Niklas said...

Mycket fina bilder du tar!
En sak jag undrar över.
Brukar du fråga om du får ta en bild eller tar du o sedan går?
Sedan undrar jag lite på vilken uppsättning du använder mest?

Peter Korkala said...

Vilka otroligt bra bilder du tar! Kanonbra, verkligen! Jag lägger direkt in din blogg i min bloggroll. Hit lär jag återkomma många gånger framöver.
Jag älskar streetphoto-bilder, och sådana från New York är ju outstanding.

Joel said...

härligt bild, är den från Washington Square Park ?

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1668088.htm jag tog en liknande bild med djur där i parken förra året.

Pontus Höök said...

Tack för eran respons! Niklas, det är olika ibland tas bilden från höften, andra gånger så förstår man att det är ok att fota. olika varje gång. 5D och 24-70mm är det jag använt uteslutande före gatubilder på sistone. Peter, I feel the pressure. Joel, det är indeed Washington Square Park. Älskar att gå dit nu när parken öppnat upp helt igen efter lång renovering.

Peter Korkala said...

Pontus, you don't have to feel any pressure at all... Fortsätt i samma stil bara! :)